fredag 28 januari 2022

Lovisa "viker ut sig" i Vogue - insikter och utsikter av en klok dotter

Det har aldrig varit lätt för Lovisa. Hon har gått ganska så knaggliga vägar. Oavsett vilka och oavsett hur knaggliga har jag försökt stå där MED henne.

Hon har den där extra energin och samtidigt målmedvetenheten att vara sig själv oavsett, vara Lovisa från insidan och ut, märkvärdigt kreativ, märkvärdigt konstnärlig och väldigt unikt självständig - en människa det är lätt att älska och hålla väldigt kär. 

Jag brukar inte orda om mina barns karriärer, men jag känner det lite tvunget när Lovisa "viker ut sig" med en editorial i det malligaste av världens modemagasin, Vogue och hon gör det med pukor och trumpeter, insikter och utsikter. Det är klart att jag är stolt och glad för hennes skull.

Kolla länken här

Inga kommentarer: