söndag 15 november 2009

Ny Epostadress

Varje gång jag får en ny epostadress, vilket tack och lov inte händer så ofta, uppstår det omedelbart en hemkänsla som om adressen var i något slags symbios med mig själv - allt i ett, adress och jag själv.
De allra flesta gånger som har resulterat i ett epostbyte har det varit en leverantör som sålt sig till en annan leverantör som i sin tur lovat att behålla adressen, men som snart brutit sitt löfte.
Då har det känts som att skiljas från en bil man boat in sig i år ut och år in.

Jag hade ett tag en Internetleverantör som fanns någonstans upp i den svenska urskogen och var så liten att när man ringde supporten så var det alltid direktören själv som svarade och när man sa vem man var så frågade han om barnen mådde bra.
Det är den leverantören som är orsaken till att jag hade en ganska krystad men ändå hemtrevlig adress som slutade på @wtnord.net.
Många av mina vänner har den adressen till mig - ni kan kasta den nu, för från och med denna timme 1:56 så finns det ingen mottagare - mailen kommer obönhörligen att förbli oresponderade.
Min nya adress som jag inte skriver i klartext för då får jag en massa skräpmail är som följer:

lager (alfakrull) tabberaset.se

Är det så att Du har anledning att kontakta mig och Du har min gamla adress kvar i datalådan - Ändra nu!!!

Inga kommentarer: