torsdag 3 november 2011

Godisregn över Rotebro - Dag Öhrlund gav bort fyra kilo choklad



Det hände sig i rättan tid att jag var ute på Facebook och just då flashade succéförfattaren och "nästangrannen" Dag Öhrlund att han hade fyra kilo guldpengar från Kramellkungen att ge bort efter principen: "först till kvarn".



Nu är fångsten bärgad till Hollywood ivrigt applåderat av barnen och som extra bonus låg Buthler Öhrlunds låg "Ares Tecken" med i pocketutgåva. Jag, med LCHF-diet får läsa boken och barnen äta halloweenchoklad.



Plötsligt händer det!

1 kommentar:

Camilla sa...

Hej! Jag kom in på din blogg av en slump när jag googlade efter gamla potatissorter. I ett gammalt inlägg från 2010 skrev du om potatissorterna: Leksands vit, Rättviks röd och rödbrokig. Jag undrar om du vet vart man kan köpa dessa ifall man vill odla själv?

Skulle vara jättetacksam för svar!
Bästa hälsningar
/Camilla