torsdag 18 november 2010

Vågat vägande

Min stadiga, grillade, blodiga, entrecote till frukost tillsammans med BEA och tre...

Jo, jag tänkte så här att jag skulle komma i tomtedräkten och därför försöka gå ner några kilo - vilket inte är det lättaste, det vet var och en som försöker.

Sålunda tog jag upp träningen igen - efter nästan ett års uppehåll. Boxning. Det är två veckor sedan nu. Samtidigt lade jag om kosten till GI med skarpt läge vilket innebär noll kolhydrater. Ser hur trist det i själva verket är att äta en stor entrecote till både middag och frukost. Men kombinationen av boxning och entrecote med bea ska ge resultat tipsar hela omvälden.

...stekta ägg

Igår ställde jag mig på vågen som visade att jag gått upp 2.5 kilo.

Är det så det brukar vara, att först går det upp och sedan går det ner. Hoppas för jag vill faktiskt fortsätta så här minst en vecka till innan jag går över till mer balanserad kost.

1 kommentar:

Marie-Ann sa...

Känner folk som använt den metoden och det har varken gjort till eller från på dem. Men får hålla tummarna att det är som du säger, först går det upp,sedan ner. Lycka till:)