torsdag 20 december 2007

Till alla våra vänner


GOD JUL

önskar
Göran och Rodjana

13 kommentarer:

Space babe sa...

God jul och Gott nytt år till er också! Kramar!

Lisa sa...

Gooood jul! Och tack för alla fantastiska recept som jag ska försöka hinna laga näta år!

Anonym sa...

Tack Göran !

God Jul och hjärtliga lyckönskningar inför det nya året från familjen Paulsson & Amphan!

mskanman sa...

God jul och en galet bubblande nyår till er också.
/Mårrre

Tony sa...

Detsamma, en riktigt God jul och ett Gott nytt år till er också.

Anonym sa...

Super God Jul på Er!
Nästa år kommer att rocka, jag känner det på mig.
mvh Doreen

Admin sa...

En rikrigt god jul och gott nytt år hälsar vi från Phuket

Bendel sa...

Tack för julhälsning. Må ni få en god jul och ett finfint år!

Anonym sa...

God Jul på Er själva, Ät Gott!!

Merete Grut sa...

God Jul & Gott Nytt År
önskar Mette med familj!

Kinna Jonsson sa...

God Jul och ett riktigt Gott Nytt År! kramar Kinna =)

Anonym sa...

God Jul & ALLT gott på det nya året!

önskar

Anna, Ola, Paul & Georg

Anonym sa...

Hej och tack för julhälsningen.
Själv har jag firat julen på mitt något ensliga sätt - jag firar den nämligen inte alls utan jag kör taxi i stället.
Uppskattar att ni tänkte på mig och önskar er alla allt gott.
Vi möts snart hoppas jag och eftersom dagarna rinner undan snabbt önskar jag er gott nytt år.
Vännen
GuE