fredag 5 maj 2017

Ny bok i höst!!!! OCH EN TÄTT INPÅ

Tillhör du dem som gillade taxiboken?
Taxi 1251 Överhörda baksätesberättelser, som är ett socialreportage, en beskrivning över tillståndet hos människor.

Nu kommer en ny bok om tillståndet hos människor, berättelser om dem som agerar vid sidan av  konvenansen, om medicinsk/socialt utanförskap. En bok som ruskar om och som klär av.

Igår fick jag omslaget.
Nu visar jag en liten del av det. Alltså i stark beskärning.

Kan du gissa titeln?
Det är svårt!

Skicka ditt försök till svar över mejl till lager(alfakrull)tabberaset(punkt)se
Första rätta svar vinner boken när den släpps i höst.
(Nu är det ju så att några har jag redan läckt det här till och ni är på förhand diskvalificerade! Enväldig domare är jag själv!)

Sen hörrni.  Senare, i början av november, kommer jag med en helt egen kokbok som med över 160 recept och en massa djuplodande text ger svar på det där alla undrar över; varför blev det som det blev med den svenska maten. Historiska beskrivningar, analyser och...Astrid Lindgren (!). Ett slags omarbetat nytryck!

Inga kommentarer: