onsdag 6 februari 2008

Solen tillbaka genom avgaserna

MBK Bangko0k, missa inte det när Du är i Bangkok

Jobbade igår i under solen. Åkte till halvvägs ut till flygplatsen och träffade folk för intervjuer - kommer i P1s Meny så småningom.
Trafiken mördande som vanligt. En och en halv mig tog 2.5 timmar.
Ledig idag.
Poolen först några timmar - andas - Padthai som smakar bättre hemma!
Nu drar jag ner till domänerna jag älskar, China Town, bättre i Bangkok än Peking! Dessutom, fest idag - Kinesiska nyåret för sjuttisingen.
Sist jag firade Råttar År var med en sändning i Efter tre direkt från Himmelska Fridens Torg i Peking.
I Salig Hågkommelse Olle Stenholm satt i studion som vanligt och avannonserade mig med: Och det var Göran Lager som rapporterade om det kinesiska nyåret och lottans ål.....flåt, ska vara Råttan År.
Hysteriskt roligt!!!

Inga kommentarer: